Ilmainen toimitus  7 v takuu deffoille  Nopea postitus

Ilmainen toimitus  7 v takuu deffoille  |  Nopea postitus

Looking for a Specific Product?

[fibosearch]

Usein kysytyt kysymykset

Your content goes here. Edit or remove this text inline.

Tilaus- ja toimitusehdot

Your content goes here. Edit or remove this text inline.

Meistä

Your content goes here. Edit or remove this text inline.

Yhteystiedot

Your content goes here. Edit or remove this text inline.

Tilaus ja toimitusehdot

Yleistä verkkokaupasta

Verkkokaupan tuotteita myy Deffakauppa – Sydäniskuri Palvelu Oy. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomessa. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.

Asiakasta sitovat tilauksen tekohetkellä voimassa olevat sopimusehdot, joihin asiakkaan tulee tutustua ennen tilauksen tekemistä. Deffakauppa pidättää oikeudet sopimusehtojen muutoksiin.

Tilaaminen

Saat onnistuneesta tilauksesta tilausvahvistuksen sähköpostitse ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen. Vahvistuksesta käyvät ilmi tilaamasi tuotteet ja niiden hinnat. Deffakauppa pidättää oikeuden peruuttaa tilaus tai toimittaa se vajaana, mikäli saldo- tai teknisiä virheitä ilmenee.

Maksutavat

Verkkopankit, luottokortit, mobiilimaksut, ostot luotolla | Paytrail Oy

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.

Verkkopankit | Nordea, osuuspankki, Danske Bank, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, POP Pankki, Aktia, Ålandsbanken ja S-Pankki

Korttimaksut | Visa ja Mastercard

Mobiilimaksut | Siirto, Apple Pay ja Google Pay.

Ostot luotolla | Walley ja Walley Yrityslasku.

Toimitusaika

Pyrimme lähettämään kaikki tilaukset 1-3 arkipäivässä ja toimittamaan 5-7 arkipäivässä. Poikkeustilanteissa toimitusaika saattaa kuitenkin venyä, jolloin ilmoitamme pitkittyneestä toimitusajasta sähköpostitse.

Toimitusaika alkaa vasta, kun asiakas on saanut tilausvahvistuksen sähköpostitse.

Toimitustapa ja toimituskulut

Tilaukset toimitetaan UPS:n ja Postin välityksellä. Molemmissa vaihtoehdoissa asiakkaalle lähetetään kuljetusliikkeen toimesta sähköposti ja/tai tekstiviesti, jonka mukana tulevalla seurantakoodilla lähetystä voidaan seurata.

UPS

Tilaukset toimitetaan UPS kotiinkuljetuksena asiakkaan osoittamaan toimitusosoitteeseen. Asiakas voi halutessaan siirtää toimituksen UPS:n noutopisteeseen sähköpostitse saatujen ohjeiden mukaisesti. Toimituksen siirto tehdään UPS:n verkkopalvelussa (UPS My Choice)

Posti

Tilaukset toimitetaan asiakkaan osoittamaa toimitusosoitetta lähimpään Postin Noutopisteeseen. Tilausta säilytetään noutopisteessä viisi vuorokautta, jonka jälkeen paketti palautuu takaisin lähettäjälle.

Toimituskustannukset

Tarjoamme ilmaisen toimituksen kaikkiin tilauksiin, jotka sisältävät defibrillaattorin (UPS kotiinkuljetus)

Muut tilaukset toimitetaan UPS kotiinkuljetuksella hintaan 14,90€ (sis. alv 25,5)

Kaikki tilaukset Postin Noutopisteisiin toimitetaan hintaan 14,90€ (sis. alv 25,5)

Toimituskustannukset sisältävät toimitus- ja pakkauskustannukset.

Noutamaton lähetys

Noutamaton lähetys ei ole kuluttajansuojalain mukainen palautus. Näissä tapauksissa veloitamme automaattisesti 20 € (sis. alv 25,5 %) posti- ja käsittelykuluja rahapalautuksen yhteydessä.

Vaihto- ja palautusehdot

Kuluttaja-asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Vaihto- ja palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Palautusoikeus alkaa tuotteen vastaanottopäivästä.

Voit palauttaa tuotteen lataamalla Palautuslomake ja lähettämälle sen täytettynä osoitteeseen asiakaspalvelu@deffakauppa.fi. Kun olemme vastaanottaneet palautuksen ja tarkistaneet tuotteet palautamme maksetun rahasumman tilillesi. Palautus tehdään samalle maksuvälineelle, jota on käytetty oston yhteydessä. Asiakas vastaa palautuksen lähetyskuluista.

PALAUTUSOSOITE:

Sydäniskuri Palvelu Oy

Työnjohtajankatu 5 A 59

00880 Helsinki

Yritysasiakkaiden tulee aina ennen palautusta ottaa yhteyttä asiakaspalvelu@deffakauppa.fi, jonka jälkeen sovitaan tarkemmin palautuksen toteuttamisesta.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi sähköpostitse asiakaspalvelu@deffakauppa.fi.

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.

Yksityisyys

Deffakauppa käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.

Ostoskori
1 880,00