Tilaus ja toimitusehdot
Yleistä verkkokaupasta
Verkkokaupan tuotteita myy Deffakauppa – Sydäniskuri Palvelu Oy. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomessa. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.
Asiakasta sitovat tilauksen tekohetkellä voimassa olevat sopimusehdot, joihin asiakkaan tulee tutustua ennen tilauksen tekemistä. Deffakauppa pidättää oikeudet sopimusehtojen muutoksiin.
Tilaaminen
Saat onnistuneesta tilauksesta tilausvahvistuksen sähköpostitse ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen. Vahvistuksesta käyvät ilmi tilaamasi tuotteet ja niiden hinnat. Deffakauppa pidättää oikeuden peruuttaa tilaus tai toimittaa se vajaana, mikäli saldo- tai teknisiä virheitä ilmenee.
Maksutavat
Verkkopankit, luottokortit, mobiilimaksut, ostot luotolla | Paytrail Oy
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.
Verkkopankit | Nordea, osuuspankki, Danske Bank, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, POP Pankki, Aktia, Ålandsbanken ja S-Pankki
Korttimaksut | Visa ja Mastercard
Mobiilimaksut | Siirto, Apple Pay ja Google Pay.
Ostot luotolla | Walley ja Walley Yrityslasku.
Toimitusaika
Pyrimme lähettämään kaikki tilaukset 1-3 arkipäivässä ja toimittamaan 5-7 arkipäivässä. Poikkeustilanteissa toimitusaika saattaa kuitenkin venyä, jolloin ilmoitamme pitkittyneestä toimitusajasta sähköpostitse.
Toimitusaika alkaa vasta, kun asiakas on saanut tilausvahvistuksen sähköpostitse.
Toimitustapa ja toimituskulut
Tilaukset toimitetaan UPS:n ja Postin välityksellä. Molemmissa vaihtoehdoissa asiakkaalle lähetetään kuljetusliikkeen toimesta sähköposti ja/tai tekstiviesti, jonka mukana tulevalla seurantakoodilla lähetystä voidaan seurata.
UPS
Tilaukset toimitetaan UPS kotiinkuljetuksena asiakkaan osoittamaan toimitusosoitteeseen. Asiakas voi halutessaan siirtää toimituksen UPS:n noutopisteeseen sähköpostitse saatujen ohjeiden mukaisesti. Toimituksen siirto tehdään UPS:n verkkopalvelussa (UPS My Choice)
Posti
Tilaukset toimitetaan asiakkaan osoittamaa toimitusosoitetta lähimpään Postin Noutopisteeseen. Tilausta säilytetään noutopisteessä viisi vuorokautta, jonka jälkeen paketti palautuu takaisin lähettäjälle.
Toimituskustannukset
Tarjoamme ilmaisen toimituksen kaikkiin tilauksiin, jotka sisältävät defibrillaattorin (UPS kotiinkuljetus)
Muut tilaukset toimitetaan UPS kotiinkuljetuksella hintaan 14,90€ (sis. alv 25,5)
Kaikki tilaukset Postin Noutopisteisiin toimitetaan hintaan 14,90€ (sis. alv 25,5)
Toimituskustannukset sisältävät toimitus- ja pakkauskustannukset.
Noutamaton lähetys
Noutamaton lähetys ei ole kuluttajansuojalain mukainen palautus. Näissä tapauksissa veloitamme automaattisesti 20 € (sis. alv 25,5 %) posti- ja käsittelykuluja rahapalautuksen yhteydessä.
Vaihto- ja palautusehdot
Kuluttaja-asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Vaihto- ja palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Palautusoikeus alkaa tuotteen vastaanottopäivästä.
Voit palauttaa tuotteen lataamalla Palautuslomake ja lähettämälle sen täytettynä osoitteeseen asiakaspalvelu@deffakauppa.fi. Kun olemme vastaanottaneet palautuksen ja tarkistaneet tuotteet palautamme maksetun rahasumman tilillesi. Palautus tehdään samalle maksuvälineelle, jota on käytetty oston yhteydessä. Asiakas vastaa palautuksen lähetyskuluista.
PALAUTUSOSOITE:
Sydäniskuri Palvelu Oy
Työnjohtajankatu 5 A 59
00880 Helsinki
Yritysasiakkaiden tulee aina ennen palautusta ottaa yhteyttä asiakaspalvelu@deffakauppa.fi, jonka jälkeen sovitaan tarkemmin palautuksen toteuttamisesta.
Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta
Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi sähköpostitse asiakaspalvelu@deffakauppa.fi.
Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.
Yksityisyys
Deffakauppa käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.


